Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2014 12:51 - Защо сме без работа?
Автор: ve2666 Категория: Поезия   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 23.08.2014 12:53


За работодателите сме мързеливи и некомпетентни, алчни  и недисциплинирани.
За държавата  сме нищо,., а за семейството огромно бреме.
Това сме ние-армията на безработните в България/ в това число и аз/.
Не мога да се примеря с факта, че нищо не зависи от мен.Винаги съм си изпълнявала задълженията, работила съм както трябва/по техните думи/,не съм закъснявала без причина.Държала съм само на правата си-да ползвам отпуската си ,
когато ми трябва,

да ми плащат, както трябва/никога не съм го постигала/!!!
Грижила съм се за тяхното благо, а не за моето.Всичко си има предел.Не можеш да вършиш работа за 4 души без да ти плащат за това.Да не зачитат кодекса на труда и законите в България.Къде е държавата  ,да ни защити?Вижте какво правят по света-
не се примеряват и постигат целите си, защото са единни ,а не страхливи!
Докъде ни докараха, да не можем да изхраним децата си и да живеем достойно с труда
си/наше  право по закон,но кой ни го осигурява?/Не може само да искат от нас, а трябва и да ни дават.Семействата ни гладуват-по тяхна вина,децата ни напускат и се скитат по света, Защо там успяват и са послушни? Защото има държава и закони еднакви за всички, има правосъдие за всеки.Боли ме за Родината, но мразя държавата ни !!!
Няма да уча английски и немски, защото моя роден  език е българският . Длъжни сте
пред загиналите за свободата ни да милеете за българското и родното,а то навсякъде все чужди езици изискват. Трябва им, не трябва- го пишат.
Без работа сме заради държавата и повечето от работодателите в нея.
Те идват в България заради евтината работна ръка,а не защото ги е грижа как живеем! Разберете това и най-накрая се събудете!!!


Тагове:   петнадесет,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ve2666
Категория: Поезия
Прочетен: 123156
Постинги: 213
Коментари: 54
Гласове: 134
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930